maanantai 23. syyskuuta 2013

Tunapie love

Alkuhöpinöiden jälkeen voidaan nyt asettua tutkailemaan tätä minun elämää päivä päivältä. Postaustahti ei kuitenkaan koskaan tule olemaan sitä, että päivittäin irtoaisi tekstiä. Aloitetaan siis tästä päivästä:

Meidän jääkaappi on rikki. Se on ollut rikki koko viikonlopun. Tänään onneksi sitä kävi katsomassa korjaaja, joka nappasi sen mukaansa. Tarvittavat osat saadaan siihen luultavasti vasta loppuviikosta. Elikkäs melko primitiivistä elää ilman jääkaappia! Onneksi säätiedotus näyttää viileää tulevalle viikolle, niin jospa siellä tärkeimmät elintarvikkeet säilyisi. Eli siis voi.

Aloin taas juoksemaan Porin kaupungin juoksukoulun mukaan. Siitä nyt ei ole niin kauan kun se jäi kesken, niin aloitin kolmosviikon kohdalta. Ulkona on niin kaunis ruska, ja on ihana kuunnella musiikkia samalla kun jolokottaa tuolla menemään. En kuuntele musiikkia oikeastaan muualla, kuin lenkillä. Täällä kotona ei ikinä soi mikään.

Eilisestä ihanan kermaisesta kasvisgratiinista jäi puolet jäljelle, joten jatkojalostin siitä tonnikalapiirakkaa. Tykkään laittaa ruokaa, ja olen suorastaan yllättynyt kuinka paljon olen oppinut siitä lähtien kun muutin omilleni. Ennen minulla aina piti olla tarkat ohjeet ja resepti miten tehdä, mutta nykyään pystyn keksimään vain mikä tänään maistuisi hyvälle ja sitten mietin että mitä siihen tulee. Ihanaa.

Illalla on ratsastusta tiedossa pikkusiskon kanssa, ja nyt alan napittaan Gossip girliä ja odottamaan että piirakka tulisi uunista!

Ja oikeasti, anteeksi kaikista kirjotusvirheistä, oikoluen kyllä tekstin, mutta mun on ihan mahdoton huomata niitä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti