Alkuhöpinöiden jälkeen voidaan nyt asettua tutkailemaan tätä minun elämää päivä päivältä. Postaustahti ei kuitenkaan koskaan tule olemaan sitä, että päivittäin irtoaisi tekstiä. Aloitetaan siis tästä päivästä:
Meidän jääkaappi on rikki. Se on ollut rikki koko viikonlopun. Tänään onneksi sitä kävi katsomassa korjaaja, joka nappasi sen mukaansa. Tarvittavat osat saadaan siihen luultavasti vasta loppuviikosta. Elikkäs melko primitiivistä elää ilman jääkaappia! Onneksi säätiedotus näyttää viileää tulevalle viikolle, niin jospa siellä tärkeimmät elintarvikkeet säilyisi. Eli siis voi.
Aloin taas juoksemaan Porin kaupungin juoksukoulun mukaan. Siitä nyt ei ole niin kauan kun se jäi kesken, niin aloitin kolmosviikon kohdalta. Ulkona on niin kaunis ruska, ja on ihana kuunnella musiikkia samalla kun jolokottaa tuolla menemään. En kuuntele musiikkia oikeastaan muualla, kuin lenkillä. Täällä kotona ei ikinä soi mikään.
Eilisestä ihanan kermaisesta kasvisgratiinista jäi puolet jäljelle, joten jatkojalostin siitä tonnikalapiirakkaa. Tykkään laittaa ruokaa, ja olen suorastaan yllättynyt kuinka paljon olen oppinut siitä lähtien kun muutin omilleni. Ennen minulla aina piti olla tarkat ohjeet ja resepti miten tehdä, mutta nykyään pystyn keksimään vain mikä tänään maistuisi hyvälle ja sitten mietin että mitä siihen tulee. Ihanaa.
Illalla on ratsastusta tiedossa pikkusiskon kanssa, ja nyt alan napittaan Gossip girliä ja odottamaan että piirakka tulisi uunista!
Ja oikeasti, anteeksi kaikista kirjotusvirheistä, oikoluen kyllä tekstin, mutta mun on ihan mahdoton huomata niitä.
maanantai 23. syyskuuta 2013
Cykel
Tervetuluoa!
neljänteen blogiini mitä aloitan. Uuteen kauteen.
Olen pieni 19 vuotias tyttö. Aloin kirjottamaan tätä blogia samasta syystä miksi aina ennenkin. Tahdon päästä kuntoon ja laihtua, olla pienempi. No, kokemuksen syvällä rintaäänellä, se on vain kausi. Kolmaskymmenes kerta elämässäni kun olen dieetillä ja alan juoksemaan, käymään salilla. Kerran jaksoin tätä terveellistä elämää kolme kuukautta! Tälläkertaa pätkäpaastoan, ja aion alkaa käydä juoksemassa. mnojoo. ihan kiva suunnitelma.
Monesti on kuvitelma siitä, kuinka liikuntaharrastusta ja ruokavaliota pitäisi jaksaa pitää yllä kokoajan. Eli kuukausi pari on iso eiei. Olen tullut aina pahalle mielelle, siitä kun into sitten loppuukin ja sama huono elämäntyyli jatkuu. Nyt jollain älähtää mieleen se, että no varmasti ei jaksa tehdä nuin tiukalla ohjelmalla ja että vika on siinä. Mutta, enkö vain voisi hyväksyä sitä, että elämäni menee sykleissä. Pärjätä sen asian kanssa, etten jaksa pitää huippukuntoa yllä kokoaikaa, ja välillä vain möllöttää. Tiedän kuitenkin, että aina se liikunnallinen kausi on sieltä tullut. Peruskuntoni on ihan hyvä, en sairastele juuri koskaan ja painoni pysyy tasaisen samana teki mitä teki. Ainut asia mitä liikunnasta siis hyödyn, on henkinen mielihyvä.
Olen introverteistä introvertein. Ryhmäliikuntaa yäk, ryhmätöitä hyi. Puhelimen soittoääni kalahtaa korvaan pelkkänä vastuuna. Bileissä mieleeni juolahtaa väkisinkin ajatus siitä, että voisin olla kotona upputuneena omaan maailmaani, mukavuusalueelleni. Olen kuitenkin onnekas siitä, että minulla on kaksi semmoista ystävää, keiden seura ei väsytä niin paljon, ja voin jakaa joitakin tuntoja heidän kanssa.
Piilogoottius on vahva tämän kanssa, sanoisi joku, joka mielenmaisemani näkisi. Pakahduin eilen ulkona syksynväreihin ja kirkonkellojen soittoon. Pidän tummista ja samettisista asioista. Romantisoin mielessäni pahoja asioita, huumeita, alkoholia, masennusta. Luojan kiitos, en toimi näiden romanttisten kuvitelmen mukaan, vaan olen realisti.
neljänteen blogiini mitä aloitan. Uuteen kauteen.
Olen pieni 19 vuotias tyttö. Aloin kirjottamaan tätä blogia samasta syystä miksi aina ennenkin. Tahdon päästä kuntoon ja laihtua, olla pienempi. No, kokemuksen syvällä rintaäänellä, se on vain kausi. Kolmaskymmenes kerta elämässäni kun olen dieetillä ja alan juoksemaan, käymään salilla. Kerran jaksoin tätä terveellistä elämää kolme kuukautta! Tälläkertaa pätkäpaastoan, ja aion alkaa käydä juoksemassa. mnojoo. ihan kiva suunnitelma.
Monesti on kuvitelma siitä, kuinka liikuntaharrastusta ja ruokavaliota pitäisi jaksaa pitää yllä kokoajan. Eli kuukausi pari on iso eiei. Olen tullut aina pahalle mielelle, siitä kun into sitten loppuukin ja sama huono elämäntyyli jatkuu. Nyt jollain älähtää mieleen se, että no varmasti ei jaksa tehdä nuin tiukalla ohjelmalla ja että vika on siinä. Mutta, enkö vain voisi hyväksyä sitä, että elämäni menee sykleissä. Pärjätä sen asian kanssa, etten jaksa pitää huippukuntoa yllä kokoaikaa, ja välillä vain möllöttää. Tiedän kuitenkin, että aina se liikunnallinen kausi on sieltä tullut. Peruskuntoni on ihan hyvä, en sairastele juuri koskaan ja painoni pysyy tasaisen samana teki mitä teki. Ainut asia mitä liikunnasta siis hyödyn, on henkinen mielihyvä.
Olen introverteistä introvertein. Ryhmäliikuntaa yäk, ryhmätöitä hyi. Puhelimen soittoääni kalahtaa korvaan pelkkänä vastuuna. Bileissä mieleeni juolahtaa väkisinkin ajatus siitä, että voisin olla kotona upputuneena omaan maailmaani, mukavuusalueelleni. Olen kuitenkin onnekas siitä, että minulla on kaksi semmoista ystävää, keiden seura ei väsytä niin paljon, ja voin jakaa joitakin tuntoja heidän kanssa.
Piilogoottius on vahva tämän kanssa, sanoisi joku, joka mielenmaisemani näkisi. Pakahduin eilen ulkona syksynväreihin ja kirkonkellojen soittoon. Pidän tummista ja samettisista asioista. Romantisoin mielessäni pahoja asioita, huumeita, alkoholia, masennusta. Luojan kiitos, en toimi näiden romanttisten kuvitelmen mukaan, vaan olen realisti.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)